Píndola formativa sobre "Identitat corporativa per a companyies i entitats d'arts escèniques"

Les associacions de professionals de les arts escèniques organitzen una formació per treballar en la "Identitat corporativa, pensament 360º" per a projectes culturals. La sessió tindrà lloc el pròxim dimecres 3 de juny de 10h a 12h via ZOOM i explicarà els elements imprescindibles per a definir una estratègia de marca, des de la idea i la filosofia fins al llenguatge visual i els recursos gràfics. La sessió anirà a càrrec de Núria Olivé de la cooperativa La Tremenda.

La sessió està oberta als socis i sòcies de les entitats organitzadores: APdC, AAPDC, TTP, APGCC i APCC. Aquí podeu fer la vostra inscripció, tingueu en compte que les places són limitades.


Descripció

Plantegem una sessió formativa dirigida a socis i sòcies d’associacions de professionals
de la cultura sobre identitat corporativa per a projectes culturals. Parlarem dels
elements imprescindibles per a definir una estratègia de marca. Des de la idea i la
filosofia fins al llenguatge visual i els recursos gràfics.


Programa
El programa s'estructura en dues parts. Durant la primera part (de 10 h a 11.30 h)
s’impartirà la formació i, durant la segona part (d’11.30 h a 12 h), s’obrirà el torn de
preguntes dels participants per tal d’expressar dubtes o aclarir qüestions.

Durant la formació s’explicarà què és la identitat corporativa i els principals elements
que s’han de tenir en compte per a construir una estratègia de marca.

1. Què és la identitat corporativa?
2. Identitat corporativa: el punt de vista estratègic
El posicionament, l’arquitectura de la marca, la missió, els valors, el to, l’estil de
comunicació i la comunicació interna.
3. Identitat corporativa: el punt de vista visual
La imatge corporativa, el llenguatge visual i els recursos gràfics.

Formadora de la sessió

Núria Olivé Montrabeta
Comunicadora i gestora cultural. Graduada en Comunicació Cultural per la Universitat
de Girona i màster en Gestió Cultural per la Universitat de Barcelona. Sòcia de La
Tremenda, agència de comunicació cultural i social. Ha treballat com a executiva de
comunicació i premsa a Comèdia Comunicació i Mèdia i també ha format part de
l'equip de premsa de FiraTàrrega 2015 i 2016. Anteriorment ha treballat com a
periodista d'àmbit local.

En el camp de la comunicació i gestió cultural ha treballat en projectes com el Festival
Temporada Alta, Dagoll Dagom, Teatre-Auditori Sant Cugat, Teatre de l’Aurora, Premis
Gaudí - Acadèmia del Cinema Català, Premis Butaca, Mercat de Música Viva de Vic, Fira
Mediterrània de Manresa, Mostra Igualada o Fira Trapezi Reus, entre d’altres.

La Tremenda
La Tremenda és una agència de comunicació cultural i social. Ofereix serveis d’estratègia i consultoria, premsa, creació de continguts, gestió de publicitat, estratègia digital, vídeo i fotografia, creació web, producció d’esdeveniments i formació i assessorament.
Treballa en projectes com Bitò Produccions, Mostra Igualada, Fira Mediterrània de Manresa, La Central del Circ, Teatre de l’Aurora, Festival ADCE, Dagoll Dagom o Say It Loud, entre molts d’altres projectes.
L’equip de La Tremenda entén la comunicació com una eina fonamental per a donar visibilitat a projectes culturals, generant comunitats al seu voltant que els coneguin, reconeguin i acompanyin.
Les sòcies treballadores de La Tremenda son la Mireia Mora, la Bàrbara Branco i la
Núria Olivé.

El pròxim dimecres 3 de juny de 10h a 12h

Compartiu aquesta notícia