La companyia Capicúa engega una campanya de micromecenatge per finançar una nova furgoneta

La companyia de circ Capicúa ha iniciat una campanya de micromecenatge per tal de recollir diners que financiïn la compra d’una nova furgoneta en què desplaçar-se i guardar l’escenografia i materials. Fa uns dies la companyia va patir un accident i va perdre la seva furgoneta, comprada feia dos mesos, i necessiten un nou vehicle per poder finalitzar el procés de creació del seu nou espectacle Koselig.

La companyia Capicúa està formada per les germanes Rebeca i Yolanda Gutiérrez, Oscar Valsecchi, Misa Oliva i Sira Bover.

L’objectiu de la campanya és recollir 5.000€ que els ajudin a comprar una nova furgoneta, i les persones que aportin diners poden escollir si volen rebre alguna de les recompenses previstes.

A l’espectacle Koselig un carruatge porta cinc personatges  plens de records, pors i il•lusions que expressaran a través de diferents tècniques circenses com el trapezi fix, la corda doble o el màstil. El carruatge serà l’element bàsic de l’escenografia, amb moltes possibilitats de transformació, com una habitació, o un simple carro amb rodes.

La campanya s'acaba d'aqui a un mes

Compartiu aquesta notícia