L’APCC lamenta l’ús pejoratiu del concepte Circ en una campanya de publicitat de l’Ajuntament de Barcelona

L’APCC ha fet arribar el seu malestar a l’ICUB (Institut de Cultura de Barcelona) perquè una campanya de publicitat institucional de l’àrea de mobilitat del consistori utilitza de forma pejorativa el concepte Circ. Aquesta campanya utilitza el circ com a exemple de desordre i situació a evitar, en referència a la necessitat utilitzar de forma cívica els diferents ginys elèctrics  que s'han incorporat com a mitjans de tranport a la ciutat. Aquesta campanya ha tingut versió televisiva i radiofònica.

Des de l’oficina de l’APCC es va enviar la setmana passada una carta  als responsables de l’ICUB, com a interlocutors de l’associació amb l’Ajuntament, expressant el profund malestar pel contingut d’aquesta campanya. Des de l'ICUB es va comentar que l'Ajuntament estava valorant retirar la campanya.

L’associació ha fet arribar el seu malestar als responsables de cultura del consistori

Compartiu aquesta notícia